صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس از تدارک برنامه‌های قرآنی برای ایام بهار قرآن یعنی ماه مبارک رمضان توسط این آستان مقدس در فارس خبر داد.

جابر مهدی‌یار، رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تدارکات قرآنی آستان قدس رضوی در این استان خبر داد و گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، ایام بهار قرآن یک سری برنامه‌ریزی‌های قرآنی از سوی این آستان مقدس در استان فارس انجام شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم از سری برنامه‌های آستان قدس رضوی است که این کار را با تلاوت قاریان برجسته ملی و استانی انجام خواهیم داد.

مهدی‌یار ادامه داد: همچنین در همین روز مراسم نکوداشت استاد محمد نعمتی، یکی از کاتبان بزرگ قرآن عصر حاضر استان فارس همراه با برپایی نمایشگاه آثار ایشان را در شیراز برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها را با همکاری بسیج هنرمندان و اقشار مختلف بسیج و سایر دستگاه‌هایی که علاقه‌مند به همکاری هستند، انجام خواهیم داد.

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس در پایان زمان برگزاری این مراسم‌ و برنامه‌ها را ۱۶ ماه مبارک رمضان مصادف با ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

انتهای پیام