صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۸۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

همایش فصلی ائمه‌ جمعه لرستان با موضوع «اعتلای برنامه‌های فرهنگی پایگاه‌های نماز جمعه لرستان و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا» امروز، 17 اسفندماه به میزبانی شهر کوهنانی در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از لرستان، همایش فصلی ائمه‌ جمعه استان لرستان، امروز، 17 اسفندماه به میزبانی شهر کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت در حال برگزاری است که در این راستا حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد به شهرستان کوهدشت و شهر کوهنانی سفر کرد و در کوهنانی مورد استقبال مردم، روحانیون و مدیران این شهرستان قرار گرفت.

این همایش فصلی با موضوع «اعتلای برنامه‌های فرهنگی پایگاه‌های نمازجمعه استان لرستان و انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا» در دفتر امام‌جمعه شهر کوهنانی در حال برگزاری است که حجت‌الاسلام رضا حقیان، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان لرستان و ائمه جمعه شهرهای مختلف استان در آن حضور دارند.

یادآور می‌شود، نشست‌‌های فصلی ائمه جمعه لرستان به‌صورت فصلی و با حضور تمامی ائمه‌ جمعه استان و به‌‌صورت منظم برگزار می‌شود.

انتهای پیام