صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۸۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
رئیس اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران:

رئیس اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر اهمیت وجود بانک اطلاعاتی به روز و کارآمد از طلاب قرآنی، گفت: لازم است طلاب، اساتید، دانش‌آموختگان و کلیه فعالان حوزه قرآن و عترت نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه نجم اقدام کنند.

زینب بهجت‌پور رئیس اداره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قم، در خصوص راه‌اندازی سامانه جامع نجم و لزوم ثبت‌نام طلاب قرآنی در این سامانه ، گفت: با توجه به نیاز مبرم در ارتباط مستمر معاونت فرهنگی تبلیغی با مدارس، طلاب و دانش‌آموختگان سطح کشور و همچنین اهمیت بالای وجود بانک اطلاعاتی به‌روز و کارآمد، سامانه نجم که مهم‌ترین سامانه الکترونیکی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است، طراحی‌ شد.

وی افزود: در این سامانه اطلاعاتی در خصوص سوابق آموزشی و پژوهشی، سوابق تدریس، دوره‌های گذرانده شده، کتاب‌ها، مقاله‌ها، طرح‌های پژوهشی، برنامه‌های علمی، افتخارات و امتیازات، مهارت‌ها و توانایی‌ها، مهارت قرآنی، مهارت زبان خارجی، نوع فعالیت در فضای مجازی، فعالیت بسیج، فعالیت شاخص فرهنگی اجتماعی، عضویت در سازمان‌ها و نهادها ، سوابق شغلی و ایثارگری و... قابل ثبت است.

بهجت‌پور بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه نجم و امکان ثبت اطلاعات کامل و دقیق طلاب در این سامانه، ، معاونت فرهنگی تبلیغی به منظور شناسایی و ساماندهی قرآن دوستان و قرآن پژوهان محترم حوزه‌های علمیه خواهران ، اقدام به ارسال فراخوان ثبت اطلاعات قرآنی به مدارس کرد.

وی تاکید کرد: لازم است طلاب، اساتید، دانش‌آموختگان و کلیه فعالان حوزه قرآن و عترت نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه نجم اقدام کنند و همچنین ضروری است ثبت فعالیت و توانمندی‌ها همراه با بارگذاری گواهی معتبر مربوطه باشد.

بهجت پور در پایان یادآور شد: طلاب و دانش‌آموختگان قرآنی جهت ثبت‌نام در سامانه نجم می‌توانند به نشانی https://najm.whc.ir و جهت اطلاع از فرآیند تکمیل فرم‌ها در سامانه به نشانی http://farhangi.whc.ir/article/view/29365 مراجعه کنند.

انتهای پیام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
افروز جمشید نیا
|
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
مربی قرآن . مدرک مربی گری از اوقاف و مدرک مربی گری حفظ از قم