صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۸۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: با بهره‌برداری و افتتاح چند پروژه تا اوایل سال آینده زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر یزد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، 19 اسفند در حاشیه بازدید از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر از پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خصوص پروژه سینما روباز، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از برگزاری رویدادهای سازمان در پارک مارکار فضایی برای ساخت سینمای روباز در نظرگرفته شد تا برای برگزاری برنامه‌های زنده و گردهمایی مردمی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ملازینلی افزود: تلاش کردیم که از فضای موجود که ظرفیت ۸۵۰ نفر را دارد، استفاده بهینه صورت گیرد و پس از بازسازی و بهسازی کامل پارک با نصب حصار تجهیزات مورد نیاز را به صورت دائمی نصب کنیم. پیمانکار پروژه تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم در اردیبهشت ماه شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

وی در خصوص مرکز DIS و گرمخانه هم گفت: این مرکز برای معتادان در آستانه ترک احداث شده که براساس تعریف علمی وظیفه مشاوره و دارو درمانی را برعهده دارد و در ساعات اداری به ارائه خدمت خواهد پرداخت، ضمن اینکه ساختمان گرمخانه دائمی نیز در کنار این مجموعه احداث خواهد شد. این پروژه با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرایی خواهد شد و برای سال آینده هم بودجه خوبی دیده شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

معاون فرهنگی شهرداری یزد به پروژه مجموعه ورزشی درون محله‌ای چهارمنار اشاره کرد و گفت: این مجموعه در زمینی با مساحت سه هزار متر شامل رختکن، پیست دوچرخه سواری؛ زمین اسکیت، زمین فوتبال به مساحت ۵۰۰ و بسکتبال به مساحت ۶۵۰ متر مربع در حال ساخت است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در بخش دیگری از سخنانش به پروژه فرهنگسرای شهرداری اشاره کرد و گفت: این مجموعه که سال‌ها پیش به بهره‌برداری رسیده، به دلیل وجود بخشی از مشکلات در زمینه تأسیسات برقی، فاضلاب و ساختمان بلااستفاده مانده بود. اوایل سال ۹۸ عملیات بازسازی و بهسازی این فرهنگسرا انجام شد. ابتدا قرار بود با مرمت بخش اداری در طبقه تحتانی و فوقانی کار آغاز شود که هم اکنون به اتمام رسیده و سالن آمفی تئاتر آن هم تا خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: امیدواریم پس از بهره‌برداری این فرهنگسرا، یک مجموعه منحصر به فرد برای خدمت به فرهنگ و هنر یزد در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام