صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به شعار سال، گفت: هر خدمتی در هر زمینه‌ای، زمانی قابل قبول است که امتداد اجتماعی پیدا کند تا به سفره مردم برسد و مردم آن را لمس کنند، چه در زمینه اقتصادی، چه نظامی و چه فرهنگی.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز باستانی، با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت حلول سال نو، اظهار کرد: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چند نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اول اینکه دشمن در سیاستی که برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی در پیش گرفت، شکست خورد و خود نیز به این شکست اعتراف کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نقش «سیاست مقاومت» در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف در مقابل دشمن، گفت: اگر در هر صحنه و میدانی، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن اتفاق بیفتد، نتیجه‌اش پیروزی کشور و شکست قطعی دشمن خواهد بود.

نبی‌زاده ادامه داد: نکته حائز اهمیت دیگر در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار جهش تولید در سالی که گذشت، این بود که نتیجه آن در زندگی مردم مشهود نبود و این درس بزرگی دارد. هر خدمتی در هر زمینه‌ای، زمانی قابل قبول است که امتداد اجتماعی پیدا کند تا به سفره مردم برسد و مردم آن را لمس کنند، چه در زمینه اقتصادی، چه نظامی و چه فرهنگی.

وی در باره فرمایشات رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت سال 1400، یادآور شد: اول اینکه مسائل را باید با نگاه بلند در نظر گرفت. پس در رسالت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی هم باید این نکته ملحوظ باشد. مسئله دوم، مسئله انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 است که بی‌شک تعیین‌کننده خواهد بود، اینکه دولتی بر سرکار بیاید که بتواند گفتمان مقاومت را در جامعه ترویج بدهد در آینده جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش دولت در شکوفایی جهش تولید پرداخت و گفت: در این زمینه دولت‌ها نقش اصلی را بر عهده دارند که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند، اما مسئله این است که نقش سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص زمینه‌سازی برای شکوفایی جهش تولید چیست؟ این موضوع بسیار مهمی است که هیئت‌های اندیشه‌ورز در استان‌ها باید تمرکز خود را بر این مسئله قرار دهند که با سازمان تبلیغات، با اینکه یک نهاد فرهنگی است، چگونه می‌تواند به پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید داخل بپردازد.

انتهای پیام