صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی استان آمادگی برای برگزاری برنامه‌های محتوایی فضای‌ مجازی، تولید محتوا از فعالیت‌های امامان محله به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، همچنین تعیین مسئولیت و اعطای جایگاه حقوقی برای اعضای شورای فضای مجازی را دارد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، ۲۱ فروردین ماه، در نشست اعضای شورای فضای مجازی با موضوع برنامه‌های ماه مبارک رمضان در ارومیه، اظهار کرد: هدف این نشست هماهنگی در جهت تولید محتوا و اجرای مراسم مختلف در ماه مبارک رمضان و همچنین استفاده از فضای مجازی بوده که امسال با توجه به تداوم انتشار ویروس کرونا استفاده از بستر این فضا بسیار مهم است.


وی افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی استان آمادگی کامل خود را برای برگزاری برنامه‌های محتوایی فضای‌ مجازی، تولید محتوا از فعالیت‌های امامان محله به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، همچنین تعیین مسئولیت و اعطای جایگاه حقوقی برای اعضای شورای فضای مجازی را اعلام می‌کند.

جبارزاده معاون فضای مجازی صداوسیمای آذربایجان‌غربی، نیز در این نشست، اظهار کرد: ما در زمینه تولید تیزرهای کوتاه درباره برنامه‌های مختلف ماه مبارک رمضان، پخش فیلم‌های ارسالی از اقدامات فرهنگی مساجد از صداوسیما، راه‌اندازی پویش انسان و نیکوکاری و تولید تیزرهای کوتاه در مورد موضوعات مختلف ماه مبارک رمضان تمام توان خود را به کار می‌بریم.

حقی جانشین ستاد جبهه فرهنگی آذربایجان‌غربی در این نشست، افزود: اقدامات این ستاد در ماه مبارک رمضان را می‌توان تولید محتوای ادعیه و سخنرانی‌های مجازی در فضای مجازی، روشنگری چهره به چهره و بحث درخصوص مسائل دینی و مذهبی، برگزاری مباحث فرهنگی مذهبی و انقلابی با حضور علما مطرح کرد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های ستاد جبهه فرهنگی استان بیان کرد: می‌توان با بهره‌گیری از روحانیون و افراد شاخص و پخش زنده در فضای مجازی، برگزاری مجالس مذهبی در منزل شهدا و پوشش خبری و رسانه‌ای، برگزاری جلسات معنوی دعا در فضای باز با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی از فضائل ماه مبارک رمضان بهره‌مند شد.

انتهای پیام