صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۸

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اهدای چهار هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان با همت و همراهی خیران تاكنون خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود كه با همكاری خیران این تعداد تا پایان سال تحصیلی به پنج هزار دستگاه تبلت برسد.

به گزارش ایكنا، به نقل از روابط عمومی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، 22 فروردین‌ماه در مراسم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها، نیاز به ابزارهای هوشمند آموزشی یکی از الزامات دانش‌آموزان محسوب می‌شود که بسیاری از این عزیزان به‌دلیل نیاز معیشتی و عدم دسترسی به ابزار هوشمند آموزشی، با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند.

وی افزود: در راستای کمک‌های مؤمنانه تاکنون ۴۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است که پیش‌بینی می‌شود با کمک خیران و تعامل و همکاری سایر نهادهای خیریه این تعداد تا پایان سال تحصیلی به پنج هزار دستگاه تبلت برسد.

مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 44 هزار و 58 دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان فارس هستند، گفت: تعداد 43 تبلت از سوی بانک سینا تهیه شده که به دانش‌آموزان تحت حمایت اهدا می‌شود.

انتهای پیام