صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۴۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته، 538 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، از جان باختن 9 بیمار کرونایی دیگر در همین بازه زمانی خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با اشاره به آخرین وضعیت آماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۵۳۸ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به  ۴۶۲۵۷ نفر رسیده است.

جمالیان در ادامه اظهار کرد: از تعداد ۵۳۸ مورد جدید در استان ۱۴۰ نفر از بیماران در بیمارستان های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

وی افزود: ۳۹۸ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه هستند. در این بازه زمانی ۹ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها به ۱۵۸۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام