صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۵۶۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

خدیجه جهانیان، قاری، حافظ و مربی قرآن و معارف اهل بیت(ع) روز گذشته 29 اسفندماه، به ندای حق لبیک گفت و امروز با تشییع پیکرش با حضور مردم و جامعه قرآنی در گلزار شهدای بهنمیر به خاک سپرده شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، خدیجه جهانیان، قاری، حافظ، مدرس تجوید و مربی ترجمه، مفاهیم، مصحف شریف و معارف اهل بیت(ع) روز گذشته 29 اسفندماه به ندای حق لبیک گفت.

دارالقرآن مازندران ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده و جامعه قرآنی استان و شهرستان بابلسر امیدوار است خداوند منان وی را از سفره ائمه معصومین(ع) و قرآن متنعم کند.

پیکر این بانوی قرآنی امروز 30 فروردین ماه با حضور مردم و جامعه قرآنی استان در بابلسر تشییع و در گلزار شهدای بهنمیر به خاک سپرده شد.

گفتنی است، شادروان خدیجه جهانیان در طول عمر با برکت خود به عنوان مدرس دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن، ممتحن دوره‌های تربیت معلم قرآن، داور مسابقات قرائت قرآن، مربی ترجمه و مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت(ع)، حافظ قرآن، مربی حفظ قرآن و معلم فعال قرآن کریم در سطح استانی و مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان‌های بابلسر و بابل و فریدون‌کنار  فعالیت داشته است.

خبرگزاری ایکنا فقدان این بانوی قرآن را به خانواده آن مرحوم و نیز جامعه قرآنی استان تسلیت گفته و با آرزوی صبر جمیل برای بازماندگان از خداوند منان رحمت واسعه را برای آن مرحوم مسئلت دارد.

انتهای پیام