صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۰۱۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
در ۲۴ ساعت گذشته؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۸۰ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، 31 فروردین، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار ۴۸۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار نشان دهنده بیشترین تعداد مبتلا در یک روز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز است.

وی بیان کرد: از این تعداد هم ۳۰۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی به دلیل وخامت حال‌ بستری شده‌اند که نشان‌دهنده افزایش تعداد بستری‌ها نسبت به روز گذشته است‌.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به فوت ۱۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز چهار هزار و چهار نفر در سطح استان جان خویش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: در یک روز گذشته، بیشترین تعداد فوتی‌های کرونا با هشت نفر مربوط به ارومیه بوده و سپی شهرستان‌های تکاب، خوی و سلماس با دو فوتی و شهرستان‌های شاهین‌دژ، میاندوآب، پیرانشهر، شوط و مهاباد هر کدام با یک فوتی در رده‌های بعدی قرار دارند.

آقازاده بیان کرد: با توجه به روند صعودی کرونا از مردم درخواست می‌شود تا حد امکان از خروج از منزل پرهیز کرده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار دهند.

انتهای پیام