صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان، در پیامی دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان، در پیامی دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
«دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (ص)، حضرت امام خمینی (ره) است.
این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معظم و معزز آنان، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه نیروهای سپاه استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان اقتدار نیروهای مسلح تحت تدابیر مقام معظم رهبری را خواستارم.


مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان»

انتهای پیام