صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۶۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از تشکیل ستاد چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان از اول اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآنی از 13 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌گو با ایکنا از کردستان، از تشکیل ستاد چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان از اول اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات قرآنی از 13 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: زمان ثبت‌نام در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآنی از 13 اردیبهشت‌ماه تا 13 خردادماه جاری بوده است که زمان ثبت‌نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: شرط شرکت کردن در این دوره از مسابقات قرآنی داشتن حداقل سن 18 سال است و متولدین 18 خردادماه 1382 به بالا می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات قرآنی به صورت متمرکز در سه شهرستان سنندج، بانه و قروه برگزار می‌شود، ادامه داد: اگر تعداد شرکت‌کنندگان شهرستان‌‌های مریوان و سروآباد به حد نصاب برسد، امکان برگزاری این دوره از مسابقات در شهرستان مریوان نیز وجود دارد.

همتی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن باید به آدرس www.quraniran.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام