صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۷۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از ثبت‌ نام 60 محله البرز در مهرواره سراسری «محله همدل» خبر داد و گفت: این مهرواره به همت بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی در استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اجرای طرح مهرواره «محله همدل» از اول ماه مبارک رمضان در استان‌های کشور از جمله استان البرز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح کمکی برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی است، افزود: تاکنون 60 محله استان البرز در سامانه آن ثبت‌ نام کرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: طرح مهرواره «محله همدل» سراسری بوده و از سوی بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی در استان‌های کشور از جمله البرز برگزار می‌شود.

ولائی‌برحق گفت: این طرح به‌منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در محلات برگزار می‌شود و براساس آن از ظرفیت محلات و مجموعه‌های آن برای مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در هر کاری که مردم وارد شدند قطعا گشایش در آن به وجود می‌آید، گفت: مخاطب مهرواره محلات طرح شهید سلیمانی و محله‌های دارای امام جماعت و جوانان پویا و فعال است.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات محلات در قالب این طرح به مسائل اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

ولائی‌برحق با اشاره به مراحل و اقداماتی که از سوی استان‌ها انجام می‌شود، بیان کرد: تشکیل کمیته مهرواره متشکل از تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نمایندگان ادارات اوقاف و کانون‌های فرهنگی مساجد استان‌ها است که نسبت به اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در خصوص مهرواره محله همدلی اقدام می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: ساکنان محلات باید از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ و مراجعه به سایت مهرواره برای آموزش نحوه حل مسائل اقدام کنند، ضمن اینکه از ظرفیت دستگاه‌ها، افراد متمکن و صاحب نفوذ در حل مسائل و مشکلات استفاده خواهد شد.

انتهای پیام