صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۷۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

مدیر مؤسسه قرآنی «تعلیم الذکر الحکیم» سنندج از برگزاری آزمون اولین دوره مسابقات حفظ قرآن مؤسسات قرآنی سه استان غربی کشور در روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی خبر داد.

سیدعباس حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی «تعلیم الذکر الحکیم» سنندج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه برای اولین بار دو مؤسسه قرآنی در دو استان کردستان و کرمانشاه مسابقات حفظ قرآن را برگزار می‌کنند، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات حفظ قرآن به همت مؤسسه تعلیم‌الذکر‌الحکیم سنندج و مرکز حفظ قرآن صلاح‌الدین ایوبی روانسر روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حافظان قرآن استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کردند، افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام برای این دوره از مسابقات قرآنی ۲۵ اسفندماه سال گذشته بود.

مدیر مؤسسه قرآنی «تعلیم الذکر الحکیم» سنندج به رشته‌های این دوره از مسابقات حفظ قرآن اشاره و بیان کرد: رشته‌های این دوره از رقابت‌های قرآنی حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم بوده است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان افزود: در این راستا در روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه از ساعت 9:30 تا 14 با شرکت‌کنندگان در این مسابقه تماس حاصل شده و آزمون از آنان گرفته می‌شود.

حسینی اظهار کرد: ساعت 9:30 دقیقه تا 11 صبح رشته حفظ کل، 11 تا 12 حفظ 20 جزء، 12 تا 13 حفظ ده جزء و ساعت 13 تا 14 رشته حفظ پنج جزء برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان یادآور شد: قرآن‌های نفیس، کتاب‌های سودمند و جوایز نقدی ارزنده و مناسب از جوایز این دوره از مسابقات قرآنی هستند.

انتهای پیام