صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
همزمان با سراسر کشور؛

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور البرز از آغاز ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز ثبت‌‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در البرز همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه از امروز آغاز و تا ۱۳ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با دعوت از جامعه قرآنی البرز جهت شرکت در این مسابقات، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن‌کریم برگزار می‌شود کمااینکه بخش حفظ در حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ كل خواهد بود.

اشرفی در خصوص نحوه و شرایط ثبت‌‌ نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، گفت: علاقه‌مندان با ورود به درگاه اینترنتی http://www.quraniran.ir/ می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ شرط سنی این مسابقات ۱۸ سال اعلام شده که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام