صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از دو هزار حامی، سرپرستی یتیمان این استان را بر عهده گرفتند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدیوسف عارفی‌فر، رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی این نهاد به منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است.

وی افزود: به‌منظور حمایت همه‌جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکاران در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد در سال جاری پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد، در دستور کار دارد.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به‌منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، تصریح کرد: در حال حاضر۸ هزار و ۵۵۶ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۹ نفر یتیم و مابقی محسنین هستند.

عارفی‌فر تأکید کرد: ۴ نفر از ایتام و هزار و ۲۷۳ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار حامی خیر و نیکوکار در سال جاری سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان را برعهده دارند، ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۳۳۵ نفر به حامیان این نهاد اضافه‌شده است.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، یادآور شد: سرانه ایتام این نهاد ۴۵۰ هزار تومان است که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار این مبلغ افزایش یابد.

انتهای پیام