صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۹۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران کمرنگ نخواهد شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز، 16 اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران گفت: آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران کمرنگ نخواهد شد.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت:در دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سابق برگزار نمی‌شود، با این حال مردم ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان به شیوه‌های بدیع و خلاقانه، همچنان آرمان حمایت از مظلومان فلسطین را زنده نگه داشته‌اند.

بدرشکوهی، نقش هنرمندان و اهالی فرهنگ را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: در 42 سال اخیر استفاده از مقوله هنر در روشن ساختن چهره کریه صهیونیسم بیشترین تاثیر را داشته است و قطعاً فکر و قلم هنرمندان متعهد به آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین به اندازه خون مقدس شهیدان غزه و کرانه باختری از جایگاه والای برخوردار است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: امسال نیز با استفاده از امکانات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، گروه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی با راه اندازی پویش‌ها و کمپین‌های مختلف در راستای زنده نگه داشتن این یادگار گرانسنگ حضرت امام خمینی(ره) گام های مهمی برداشته‌اند.

انتهای پیام