صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۹۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۲

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیام مشترکی به‌مناسبت روز جهانی قدس، بر تداوم حمایت ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین تأکید کردند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز و محمدرضاپورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیام مشترکی به‌مناسبت روز جهانی قدس، بر وحدت و یکدلی مردم شریف استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس تأکید کردند. متن پیام به این شرح است:

«ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای بود که بیش از ۷۰ سال است در چنگال اشغال‌گران گرفتار شده‌اند.

روز جهانی قدس، امروز به حلقه‌ وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای هم‌صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و آرمان آزادی قدس شریف به عنوان سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، محور انسجام و وحدت ملت‌های آزاده جهان در برابر تجاوز و اشغال‌گری شده است.

ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشن‌گرانه بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

اگرچه امسال به‌دلیل شرایط خاص و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما آن‌چه مهم است و تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، حضور معنوی و باصلابت مردان و زنانی است که دل در گرو آزادی قدس شریف داشته و هیچ تردیدی در تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی حق بر باطل ندارند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به ارواح پاک شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، همراه با مردم مؤمن و روزه‌دار آذربایجان شرقی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید میثاق کرده و وحدت و یکدلی مردم شریف استان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس مسئلت داریم.»

انتهای پیام