صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۹۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طلوع انقلاب اسلامی ایران آغاز فصل جدید مبارزه برای آزادی فلسطین بود و حمایت‌های جمهوری اسلامی مهم‌ترین عامل پدیدآورنده جبهه مقاومت شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در پیامی روز جهانی قدس را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«روز جهانی قدس با ابتکار امام خمینی(ره) در تقویم همه مسلمانان دنیا درج شد تا حلقه وصلی برای هم‌صدایی امت اسلامی در راه برافراشته نگه داشتن پرچم فلسطین در مقابل سیاست‌های مکارانه استکبار و صهیونیسم باشد، چراکه آنان به‌دنبال کمرنگ جلوه دادن مسئله فلسطین بودند.

طلوع انقلاب اسلامی ایران آغاز فصل جدید مبارزه برای آزادی فلسطین بود و حمایت‌های جمهوری اسلامی مهم‌ترین عامل پدیدآورنده جبهه مقاومت شد نتیجه این حمایت‌ها چنان شد که ارتش این رژیم جعلی که زمانی خود را شکست‌ناپذیر می‌دانست امروزه در مقابل جریان مقاومت در لبنان و فلسطین و سوریه به زانو درآید و این همان وعده الهی بود که خداوند به مجاهدان در راهش داده بود.

امروزه با توجه به شرایطی که ویروس منحوس کرونا در جامعه پدید آورده امکان راهپیمایی و اعلام انزجار جمعی وجود ندارد اما وظیفه روشنگری همچنان بر عهده نخبگان جامعه است.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همه نخبگان، روحانیون شیعه و اهل سنت، و فعالان رسانه‌ای و اجتماعی درخواست دارم تا با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی خود با بدنه جامعه به تبیین مبارزه برای آزادی فلسطین به‌عنوان جهاد و فریضه و مطلوب اسلامی بپردازند.

و همچنین روشنگری کنند که یکی از عمده‌ترین سیاست‌های امروزی آمریکا انتقال درگیری‌ها به پشت جبهه مقاومت و عادی‌سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است.»

انتهای پیام