صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستا، از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره «محراب در خانه» خبر داد و گفت: با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌ها به‌صورت غیرحضوری، برای دومین سال پیاپی برنامه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین جشنواره فیلم و عکس محراب در خانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: این جشنواره با موضوع عکس و فیلم موبایلی یک دقیقه‌ای از عبادات نوجوانان تازه به سن تکلیف رسیده، از قبیل اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و... برگزار می‌شود.

وی در رابطه با مقررات برگزاری دومین جشنواره فیلم و عکس محراب در خانه، گفت: عکس و فیلم با استفاده از موبایل گرفته شود، فیلم‌ها به‌صورت افقی باشد، هر فرد می‌تواند سه عکس و سه فیلم به دبیرخانه ارسال کند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه هر فیلم می‌تواند حداکثر یک دقیقه باشد و ارسال تصویر کارت ملی همراه آثار الزامی است، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره 09304918042 ارسال کنند.

انتهای پیام