صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۰۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح «هر خانه یک جلسه قرآن» در اردبیل، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.jkqk.ir در اجرای این طرح شرکت کنند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه رونمایی از پوستر جلسات خانگی قرآن کریم در اردبیل، اظهار کرد: احیای جلسات خانگی قرآن کریم باید به عنوان تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای خانواده‌ها و جامعه است که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که احیای فرهنگ قرآن‌خوانی در بین اعضای خانواده‌ها یک اولویت اساسی است، بیان کرد: باید سعی کنیم تا از برکات مضاعفی برای خانواده‌ها و جامعه بهره‌گیری کنیم که بتوانیم با همکاری نهاد‌های مختلف فرهنگی پویش ملی «جلسات خانگی قرآن کریم» را راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح هر خانه یک جلسه قرآن در اردبیل تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.jkqk.ir در اجرای این طرح شرکت کرده و برای ثبت‌نام در این طرح معنوی اطلاعات لازم را به دست آورند که امیدواریم مشارکت‌های خوبی در این زمینه ادامه داشته باشد.

بحرالعلومی بیان کرد: احیای حرکت معنوی برای تربیت قرآنی یک اولویت اساسی است، چرا که در سال‌های گذشته سنت اصیل قرآنی‌خوانی همیشه برپا بود و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا جامعه‌ای مبنی بر تربیت قرآنی فراهم شود که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: احیای اجرای طرح نور ایمان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه یک موضوع بسیار مهم و اساسی است که برای اجرای این طرح بهره‌گیری از ظرفیت نهاد‌های مربوطه استفاده می‌شود تا بتوانیم زمینه عمل به منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.

انتهای پیام