صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، از برگزاری مسابقه دانشجویی «ویژگی‌های دانشجوی آرمانی» ویژه دانشجویان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۰ اردیبهشت‌ماه از برگزاری مسابقه دانشجویی «ویژگی‌های دانشجوی آرمانی» ویژه دانشجویان استان خبر داد و گفت: در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت های فرهنگی دانشگاه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به محورهای مسابقه، افزود: محورهای مسابقه شامل محور ادبی؛ شعر، داستان کوتاه، دلنوشته( حداکثر در ۵ سطر)، محور هنری؛ نقاشی، اینفوگرافی، پوستر، فیلم کوتاه (حداکثر در ۳ دقیقه) و محور تخصصی شامل ایده جهت برگزاری کنفرانس، همایش و کارگاه‌ها است.

فنی‌اصل، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه دانشگاه محقق اردبیلی، بخش معاونت فرهنگی و یا با شماره ۳۱۵۰۵۲۷۴ تماس حاصل فرمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، تصریح کرد:دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به ادمین معاونت فرهنگی و اجتماعی به آیدی saem63@ تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

گفتنی است؛ به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام