صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۰۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فرماندار بویراحمد سفر به شهرستان سردسیری بویراحمد را ممنوع اعلام کرد و گفت: قاطعانه با مسافران و گردشگران عید فطر برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مجید احمدی، فرماندار بویراحمد روز گذشته، 20 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد شهرستان، اظهار کرد: در پیک جدید کرونا با اینکه پیش‌بینی می‌شد شرایط حادی در انتظار شهرستان باشد، اما با کنترل و مدیریت صحیح از پیک عبور کردیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از قرمز به نارنجی باعث ساده‌انگاری نشود، افزود: کرونا همچنان خطرناک است و شیوع کرونا هندی نیز نگرانی‌ها را افزایش داده‌ است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه عملکرد استان در زمینه مقابله با کرونا مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفته، اضافه کرد: باید مراقبت‌های لازم انجام شود، چراکه اگر دچار بحران شویم، کنترل به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: گروه‌های شغلی اول و دوم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های شغلی سوم و چهارم تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نمی‌باشند.

وی بیان کرد: در وضعیت نارنجی کارمندان باید به صورت حضور یک سوم در ادارات حاضر و به مردم خدمات ارائه بدهند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، افزود: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان بویراحمد ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

احمدی یادآور شد: مردم بویراحمد دارای روحیه مهربانی و میهمان پذیری هستند، اما برای حفظ سلامت خود و دیگران در این ایام میهمان نپذیرند.

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه از بسته بودن همه تالارها و باغ‌های تفریحی در این شهرستان خبر داد و گفت: نگرانی اصناف که با محدودیت فعالیت مواجه هستند قابل درک است، اما باید برای عبور از ویروس کرونا همه مردم مشارکت لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی صدور برگ تردد فقط در موارد پزشکی با تأیید دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود و سفر در ایام تعطیل عید سعید فطر از مبدأ و مقصد بویراحمد ممنوع است.

انتهای پیام