صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: بیشتر ثبت‌نام کنندگان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از استان اردبیل، زنان خانه‌دار هستند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در حاشیه دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم بانوان خانه‌دار، داشتن نوعی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در اجتماع بدون وارد شدن آسیب به امور زندگی و خانواده است که طرح مشاغل خانگی نیز از چنین ویژگی برخوردار است و این دغدغه را در جامعه تا حدود قابل توجهی مرتفع می‌سازد.

وی افزود: داشتن یک کسب و کار خانگی با درآمد پایدار و ورود بانوان و دختران خانه‌دار به عرصه فعالیت‌های اقتصادی موضوعی است که در برخی کشور‌های آسیایی از جمله چین و ژاپن به‌صورت موفقیت‌آمیزی به اجرا درآمده و در کشور ما نیز در صورت اجرای صحیح می‌تواند کمک حال اقتصاد خانواده‌ها باشد.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: بیشتر ثبت‌نام کنندگان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از استان اردبیل، زنان خانه‌دار هستند.

در این دیدار، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز ضمن استقبال از اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای هرچه بهتر طرح و رفع چالش‌های موجود اعلام کرد.

انتهای پیام