صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پی درگذشت حاجی کرد نیرسی، پدر معظم شهیدان والا مقام، سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کرد نیرسی، پیام تسلیتی منتشر کرد. ‎

به گزارش  ایکنا از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، در پی درگذشت حاجی کردنیرسی، پدر معظم شهیدان والا مقام، سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کردنیرسی، پیام تسلیتی منتشر کرد. متن کامل پیام تسلیت احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

«درگذشت آن ایثارگر دوران؛ حاجی کرد نیرسی پدر معظم شهیدان والا مقام سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کردنیرسی، موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

والدین شهدای گرانقدر ما پس از هجرت فرزندان خود که در پاسداری از والاترین ارزش‌های انقلابی و دینی و صیانت از ناموس و کیان دین و کشور، ایثارگرانه؛ عزیزترین گوهر حیات خود را در کف اخلاص نهادند، پرچم عشق و ارادت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل را در سایه سار پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بدوش گرفتند و لحظه‌ای در راستای تقویت عزت، اقتدار و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه و آرمان شهدای عزیز خویش فاصله نگرفتند.

اینجانب درگذشت آن اسوه ایثارگری، زنده یاد حاجی کرد نیرسی، پدر معظم و گرامی شهیدان والا مقام سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کردنیرسی را محضر خانواده گرانقدر آن شهدای عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم شریف مازندران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان نوشهر، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران»

انتهای پیام