صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

کارشناس فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره سراسری «حرف‌آورد» ویژه بانوان در فضای مجازی خبر داد.

تاج‌گل اهل‌دشتی، کارشناس فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره سراسری حرف آورد ویژه بانوان در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری حرف آورد با شعار موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد، در استان کلید خورد.

وی افزود: بانوان پس از تهیه کلیپ‌های خود آن را به سامانه www.harfavard.ir ارسال کنند، این کلیپ و ویدئوهای ارسالی در برنامه تلویزیونی حرف آورد پخش و به رأی مردمی گذاشته می‌شود.

کارشناس فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، آثار می‌توانند شامل ویدیو، صوت، کلیپ صوتی، اینستاکست و پادکست بوده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

اهل‌دشتی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خردادماه بوده، بانوان استان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خاصی برخوردار بوده که می‌توانند از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام