صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه با شناسایی ۲۲۱ بیمار جدید کرونایی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به ۱۱۶ هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است، گفت: ۴۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند و تاکنون تعداد قربانیان کرونا در لرستان به هزار و ۸۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۱۱ خرداد در تشریح وضعیت استان از نظر ابتلای به کرونا، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با فوت سه بیمار کرونایی دیگر تعداد قربانیان کرونا در لرستان به هزار و ۸۵۴ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه با شناسایی ۲۲۱ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان به ۱۱۶ هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است، افزود: ۴۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی لرستان بستری هستند و تاکنون از ۳۶۲ هزار و ۷۲۱ لرستانی تست کرونا گرفته شده است.

ثبت‌ نام گروه‌ هدف واکسیناسیون کرونا در سامانه سلامت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در ادامه به ثبت‌ نام گروه‌ هدف واکسیناسیون کرونا در سامانه سلامت اشاره کرد و گفت: گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا برای دریافت نوبت در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

کوشکی افزود: به‌عنوان نمونه افراد بالاتر از ۷۰ سال که در حال حاضر گروه هدف واکسیناسیون هستند باید در این سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند.

دبیر ستاد مبارزه با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان  اضافه کرد: یکی از اطلاعاتی که گروه‌های هدف باید در سامانه ثبت کنند شماره تلفن همراه است چراکه چند روز بعد از ثبت نام پیامک تاریخ و مکان دریافت واکسن برای آن‌ها ارسال می‌شود.

وی افزود: مدت زمان ارسال پیامک پس از ثبت نام بستگی به تعداد واکسن ارسالی برای استان دارد و هر چقدر تعداد واکسن‌های دریافتی در سردخانه‌ معاونت بهداشتی بیشتر باشد افراد بیشتری واکسینه شده و زمان ارسال پیامک دریافت مکان و زمان دریافت واکسن کوتاه‌تر خواهد بود.

انتهای پیام