صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد:

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه یک هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رأی در این استان آماده برگزاری انتخابات است، گفت: همان‌گونه که در انتخابات گذشته اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش‌رو نیز رقم خواهد خورد.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان، 19 خرداد در بازدید از هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دلفان با اشاره به گزارش ارائه شده توسط فرماندار شهرستان دلفان و تأکید بر برگزاری انتخابات سالم و بی‌طرفانه، گفت: در استان لرستان و در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده و تعداد هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رأی آماده انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی با اشاره به اصل قانون‌مداری و سلامت انتخابات و بی‌طرفی مجریان و ناظران و برگزارکنندگان انتخابات، افزود: همان‌گونه که در انتخابات گذشته اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری و سلامت انتخابات رعایت شده این اتفاق در انتخابات پیش‌رو نیز رقم خواهد خورد.

ثمینی اضافه کرد: از مردم استان لرستان و شهرستان دلفان می‌خواهم با حضور حداکثری، هوشمند و آگاهانه خود در ۲۸ خردادماه در پای صندوق‌های رأی در تداوم، استمرار و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مشارکت فعال داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: به‌عنوان مجریان انتخابات به مردم قول می‌دهیم که حتماً انتخاباتی در مدار قانون با بی‌طرفی کامل، با سلامت و امنیت لازم در استان لرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام