صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تجلی عشق مردم بصیر و غیرتمند ایران اسلامی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز 19 خردادماه در دومین گردهمایی منطقه‌ای امامان محله و طرح تحول اجتماعی شهر و روستا‌های غرب استان با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات و مشارکت حداکثری همه آحاد ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی و انتخاب اصلح برای آینده روشن ایران اسلامی، اظهار کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های متعالی امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای ایران اسلامی و فرمانده نام‌آور جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تجدید بیعت خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور ملت قهرمان ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، افزود: حضور حداکثری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در انتخابات تجلی عشق و اراده مردم بصیر و غیرتمند ایران اسلامی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت بیانات رهبری معظم انقلاب در سالروز رحلت حضرت امام(ره) با ملت بزرگ ایران اسلامی، تصریح کرد: نخبگان حوزه و دانشگاه و همه آحاد ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی برای ناامید کردن دشمنان و حضور حداکثری و مشارکت عموم جامعه باید تلاش کنند.

شکریان‌امیری تأکید کرد: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات، آینده انقلاب و کشور را تضمین می‌کند و بهترین راه برون‌رفت از وضعیت کشور مشارکت عموم مردم بصیر ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی و انتخاب دولتی انقلابی و جهادی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌های خواص، گفت: موضع‌گیر‌های افراد خاص در جامعه باعث ایجاد جریان درست یا نادرست در بین احاد مختلف آن جامعه می‌شود بنابراین همه ما وظیفه داریم موضع‌گیری به موقع، منطقی و درستی داشته باشیم تا در حضور حداکثری و انتخاب اصلح در جامعه نقش‌آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت دینی آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده و امروز حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح دفاع از این حریم است و انقلاب اسلامی برای به ثمر نشستن اهداف آن شهدای عزیزی، چون سپهبد سلیمانی و ... را تقدیم انقلاب کرده است و باید راه آن‌ها را با حضور حداکثری و انتخاب اصلح ادامه دهیم.

در ادامه جباری امام جمعه چالوس بر لزوم توجه به انتخاب اصلح و اهمیت تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: روحانیت همواره و در صحنه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و کرونا و امروز در صحنه مهم انتخابات نیز حضور فعالانه و دلسوزانه دارد.

وی شکوه و عزت ایران اسلامی را در سایه حضور ملت در صحنه‌های مختلف کشور به‌ویژه انتخابات دانست و افزود: دشمنان ایران اسلامی به نحوی در صدد دلسرد کردن مردم هستند و با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان عکس‌العمل به موقع داشت و انتخابات یکی از این امور برای خنثی سازی نقشه‌های آنان است.

انتهای پیام