صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

امام جمعه مهاباد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و تنها راه‌حل برای این مشکلات حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالاسلام امامی، امام جمعه مهاباد، 20 خرداد، در جلسه شورای فرهنگ عمومی و جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر مهاباد در تالار وحدت این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال کاهش حضور مردمی در انتخابات بوده که برای مقابله با این نقشه شوم دشمنان نیاز است مردم هوشیار باشند.

وی افزود: در حال حاضر کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و تنها راه‌حل برای این مشکلات حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: رای ندادن و شرکت در انتخابات هیچ دردی از کشور دوا نکرده و جز پشیمانی سودی نخواهد داشت چرا که برای سهیم شدن در آینده کشور، حضور در انتخابات الزامی است.

وی تصریح کرد: امسال شرایط خاصی در کشور حاکم بوده و شیوع کرونا نحوه برگزاری انتخابات و تبلیغ کاندیداها را تحت تاثیر قرار داده است که در این شرایط نامزدهای انتخاباتی ضمن رعایت اخلاق و حق‌الناس از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز نباید غافل شوند.

ماموستا امامی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات عادلانه، هیئت نظارت قبل، حین و بعد از انتخابات نظارت جدی داشته باشند تا خدایی نکرده حق کسی ضایع نشود.

وی گفت: در صورت انجام تخلفات انتخاباتی نیز با نامزدها برخورد شود تا از ادامه تخلفات جلوگیری شود.

انتهای پیام