صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی از سوی بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کردستان، رسول برزویی، جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در نشست توجیه و تبیین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

وی با اشاره به ویژگی‌های انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری افزود: از نگاه مقام معظم رهبری انتخابات مظهر آزادی و تعیین سرنوشت خود و مظهر حاکمیت مردم و یک ظرفیت بی‌نظیر برای تحکیم پایه‌های امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در خصوص عوامل و عناصر سلامت در انتخابات بیان کرد: النزام به فانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

وی افزود: بصیرت عمومی و انتخاب اصلح، اجتناب از وعده های غیرعملی و غیرقانونی، برخورد با تخلفات، جرائم قبل، حین و بعد از انتخابات، آموزش مجریان و ناظران، رعایت بی‌طرفی مجریان و ناظران و نامزدهای انتخاباتی و حضور قدرتمند مردم در عرصه انتخابات از دیگر عوامل و عناصر سلامت در انتخابات خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان در پایان بر اصل صیانت و نظارت بر انتخابات و احصای چالش‌های انتخاباتی تأکید کرد.

انتهای پیام