صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۶۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی کرمانشاه با حضور مؤسسات قرآنی استان در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی کرمانشاه با حضور مؤسسات قرآنی استان در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۲۲ خردادماه برگزار شد.

در این نشست پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه، اظهار کرد: این جلسه به‌منظور هم‌اندیشی و بررسی مسائل حوزه قرآنی برگزار شده و از مؤسسات انتظار می‌رود تا در این خصوص فعال عمل کنند.

وی افزود: خدمت به جامعه قرآنی یک افتخار است و وظیفه دینی و اخلاقی ایجاب می‌کند همه ما در مسیر خدمت، به‌منظور ایجاد فضایی عدالتی و عاری از افراط و تفریط گام برداریم.

سلیمی ضمن تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات مؤسسات و موارد مطرح شده از سوی آنان، گفت: فعالان قرآنی باید به سمتی بروند که عمق معانی قرآنی را در بین افکار مردم جامعه جا انداخته و برای تحقق این خواسته باید مسیر مردمی بودن خود را حفظ کنند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: مؤسسات قرآنی و مسئولان قرآنی وظیفه دارند در مسیر فعالیت‌های این حوزه هوشیارانه عمل کنند که اگر این امر محقق شود شاهد کاهش بسیاری از مشکلات جامعه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در نظر دارد تا با برگزاری جلسات پیوسته با حضور مسئولان قرآنی استان و مدیران مؤسسات پیگیر مشکلات باشد.

سلیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارتباط بهتر با ارگان‌های همسو به‌منظور تقویت برنامه‌های قرآنی استان، تأکید کرد: تکیه بر توانایی فعالان قرآنی و ایجاد ارتباط بهتر با نهاد‌های همسو ضروری است.

یادآور می‌شود، در این نشست مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی حاضر در نشست به تشریح مشکلات خود به ویژه مشکلات اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام