صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سلامت انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی است، گفت: فرمانداران آخرت خود را با طرفداری از هیچ یک از جریان‌های سیاسی به دنیا نفروشند و انتخابات را در کمال سلامت برگزار کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۴ خرداد ماه، در سمینار فرمانداران استان، با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی فرمانداران و کارکنان دولت در رفع مسائل و مشکلات مردم، اظهار کرد: دولتمردان دولت تدبیر و امید خارج از نتایج انتخابات، تا آخرین روز خدمت، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و انجام امورات محوله انجام خواهند داد.

وی افزود: مسائل و مشکلات پیش روی کشور و شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان وجود داشت و با وجود مشکلات، امیدواریم مردم ایران اسلامی همچون همیشه با درک صحیح از مسائل داخلی و بین‌المللی، با احساس مسئولیت در انتخابات پیش رو وارد میدان می‌شوند و با مشارکت حداکثری خود حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در روزهای اخیر با شروع تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شور و شوق انتخاباتی در شهرهای مختلف استان افزایش یافته است. تمامی تلاش مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است و تلاش می‌کنیم انتخابات در استان در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

وی بیان کرد: تلاش هیئت‌های اجرایی قابل قبول بوده و فرمانداران و اعضای هیئت‌های اجرایی باید به‌ دور از تفکرات سیاسی و تأثیر در روند برگزاری انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی انتخابات را در کمال صداقت و امانتداری برگزار کنند.

شهریاری افزود: آخرت خود را با طرفداری از هیچ یک از جریان‌های سیاسی به دنیا نفروشید و انتخابات را در کمال سلامت برگزار کنید و بدانید سلامت انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی است.

وی تأکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل اخذ رأی اهمیت فراوانی دارد و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد انتخابات باید در محل شعب اخذ رأی اجرا شود و مردم با اطمینان کامل در محل حضور یابند. روند تجمعات طرفداران کاندیداها باید مورد نظارت باشد تا تمام دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در این تجمعات رعایت شود.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان اظهار کرد: تخریب اموال عمومی توسط برخی از کاندیداها در روند تبلیغات، کاری ناشایست بوده و از شهرداران و متولیان امر می‌خواهیم تا با نظارت کافی و تذکرات و برخوردهای قانونی به کاندیداها اجازه ندهند اموال عمومی را تخریب کنند.

همچنین در این جلسه، علی مصطفوی، رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی جهت جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام