صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

فرمانده سپاه ناحیه‌ بیله‌سوار، گفت: شهدای والامقام کشورمان با شناخت و معرفت‌شناسی در مکتب عاشورا پا گذاشته و بدون ترس از مرگ و با اشتیاق به دنبال رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و شهادت بودند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ یوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه‌ بیله‌سوار، 25 خردادماه، در مراسم یادواره شهدای شهرستان بیله‌سوار، اظهار کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام بوده که در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار ارزشمندی در این شهرستان انجام یافته است.

وی بیان کرد: انتقال سبک و سیاق شهدای والامقام و نیز تداوم راه شهدای کشورمان برای ما به عنوان یک امر مهم و حیاتی حائز اهمیت است و در این زمینه بایستی تمام سعی و تلاش خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی مورد توجه قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه‌ بیله‌سوار، بیان کرد: شهدای والامقام کشورمان با شناخت و معرفت‌شناسی در مکتب عاشورا پا گذاشته و بدون ترس از مرگ و با اشتیاق به دنبال رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و شهادت بودند که این موضوع به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مطرح است.

اختری تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و کمرنگ کردن مکتب عاشورا شبانه‌روز در تلاش هستند، اما به برکت خون پاک شهدای والامقام و دعای خیر شهدا برای صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداشته‌ایم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند امام راحل بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امام خمینی(ره) مکتب عاشورایی و نهضت امام حسین(ع) را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در میان تمامی شیعیان جهان زنده کرد و در راستای شکل‌گیری انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشد.

انتهای پیام