صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت ایران اسلامی است، گفت: شرکت آگاهانه و با بصیرت در انتخابات، یکی از مهم‌ترین راه‌های صیانت از نظام مقدس اسلامی است که عمل به این وظیفه بر همگان لازم و تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۵ خرداد در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: در دهه کرامت قرار داریم که این ایام را تبریک می‌گوییم و امیدواریم سرزمین ما زیر سایه این عزیزان از گزند دشمنان در امان باشد.

وی افزود: دهه کرامت از روز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت امام رضا(ع) به اتمام می‌رسد، حضرت معصومه(س) جزء آن امامزادگانی است که برای ایشان زیارت مقصوره وجود دارد و امام معصوم برای او زیارتنامه خوانده که عظمت این بانوی کریمه اهل بیت(ع) را می‌رساند.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: دلیل اصلی که این دهه را به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری کرده‌اند، بزرگواری، کرامت، جود و سخاوت این دو عزیز است. طبق فرموده پیامبر(ص) کسی که از گناه دوری کند و خدا را همیشه در تمام لحظات خود ناظر ببیند انسان کریمی است و ما مسلمانان باید با تاسی به ائمه خود از گناه دوری کنیم و با تقوا به مرحله و درجه کرامت و بزرگواری برسیم.

وی ادامه داد: ایام کرامت یادآور خلقت ما بوده زیرا پروردگار انسان‌ها را با ویژگی کریم آفریده و درس کرامت می‌آموزد و در قرآن ما را کریم تعریف کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: موضوع بعدی بحث هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، ما در قضیه حقوق بشر از جوامع به ظاهر طرفدار حقوق بشر طلبکاریم ولی دشمن با تبلیغاتش ما را بدهکار می‌کند. آمریکا در دهه‌های گذشته خود را داعی حقوق بشر می‌داند و بر همین اساس به خود اجازه می‌دهد در خصوص شرایط حقوق بشر در سایر کشورها اظهارات مداخله‌گرانه داشته باشد.

حجت‌الاسلام آقایی تأکید کرد: بررسی موازین حقوق بشر آمریکایی به صراحت این موضوع را که دولت‌مردان این کشور حقوق بشر را در منافع خود می‌دانند را بیان می‌کند. مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا حق ندارد در مورد حقوق بشر صحبت کند زیرا این کشور اصلی‌ترین ناقض این موضوع بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی بوده و مردم با مشارکت در این انتخابات در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت اقتدار و شوکت سیاسی ملت است.

وی افزود: شرکت گسترده آگاهانه و با بصیرت در انتخابات، یکی از مهم‌ترین راه‌های صیانت از نظام مقدس اسلامی است که عمل به این وظیفه بر همگان لازم و تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در طول چهار دهه گذشته در تلاش برای ایجاد ناامیدی و فتنه در جامعه بودند و امروز دشمنان هجمه سنگینی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات وارد کردند بنابراین مردم باید با هوشیاری ویژه خود در زمین بازی دشمن وارد نشوند زیرا دشمنان انقلاب اسلامی توانایی دیدن بالندگی و توسعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف سیاسی اقتصادی و اجتماعی را ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در پایان گفت: باید از ظرفیت‌های حاصل از جشن‌های دهه کرامت و برگزاری ویژه‌برنامه‌ها شاهد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باشیم که مشارکت حداکثری ضامن امنیت اقتدار و عزت ایران اسلامی است که مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار خواهد بود.

انتهای پیام