صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۷۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در استان همزمان با دهه‌کرامت، گفت: در این رزمایش 31 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، اظهار کرد: این مرحله از رزمایش به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی و مراکز نیکوکاری فعال با محوریت آستان قدس رضوی در استان اجرا شد.

وی بیان کرد: در سطح استان ۳۱ هزار بسته معیشتی، ۳۰ سری جهیزیه، ۵۸ هزار پرس غذای گرم، بین نیازمندان استان توزیع شد و ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز تصریح کرد: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی از سوی مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان بین نیازمندان در محله‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی استان در سیزدهمین مرحله رزمایش متذکر شد: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند.

انتهای پیام