صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۸۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

مدیر سامانه مدیریت ۱۳۷ شهری قزوین با اشاره به تبلیغات محیطی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر؛ گفت: از شهروندان می‌خواهیم که کلیه تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر می‌شود به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سامانه ۱۳۷ قزوین، سعید رحمانی تصریح کرد: با آغاز تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر، چهره شهر با پخش تراکت، نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی متفاوت می‌شود، نصب بنرها در مکان‌هایی که برای تبلیغات در نظر گرفته نشده است علاوه بر خسارت به اموال عمومی و مزاحمت برای شهروندان، چهره شهر نازیبا می‌کند.

وی افزود: شهروندان اگر موارد تخلف ازجمله نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز یا بنر و استند و بیلبورد در مکان‌هایی قرارگرفته است که منجر به سد معبر می‌شود را مشاهده کردند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین اظهار کرد: طبق توافق انجام‌شده، سازمان زیباسازی با موارد تخلف تبلیغاتی مربوط به انتخابات برخورد می‌کند، رسیدگی به تخلفاتی چون نصب بنر، پوستر و تبلیغاتی ازاین‌دست که به چهره شهر آسیب وارد کرده و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کند، بر عهده شهرداری است و دیگر تخلفات انتخاباتی در حیطه اختیارات مدیریت شهری نیست.

وی یادآور شد: در چند روز اخیر، شهرداری با همراهی نیروی انتظامی و فرمانداری، بنرهای غیرمجاز در خیابان‌های رسالت، سعدی، بلوار بهشتی، بلوار سعادت، شهرک ولایت، سرتک، ملاصدرا و شهید سلیمانی را جمع‌آوری کرده است؛ همچنین سازمان پسماند، پوسترهای تبلیغاتی که به برخی از دیوارهای معابر عمومی، میدان‌ها و المان‌های شهری چسبانده شده بود، پاک‌سازی کرده است.

انتهای پیام