صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۸۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

استاندار خراسان رضوی گفت: تا ساعت ۱۲ که رای‌گیری در شعبات قطعی است و در صورت ضرورت و حضور مردم در شعب با هماهنگی که با وزارت کشور صورت می‌گیرد زمان اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد قابلیت تمدید خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، شامگاه 28 خردادماه، طی بازدید از برخی شعب اخذ رأی مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در برخی از شعب اخذ رای مشهد مشکلاتی وجود داشت که با هماهنگی خوبی که بین ستاد انتخابات، فرمانداری و به ویژه هیات نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و استان بود، موانع مرتفع شد.

وی اضافه کرد: همچنین در بازدیدی که بعدازظهر انجام گرفت، خوشبختانه در تمام شعب، رای‌گیری به صورت روان در حال انجام است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز بعدازظهر نیز تدبیری اندیشیده شد و صندوق‌های رای‌گیری دستی نیز در کنار صندوق‌های الکترونیک در اماکنی که با تراکم جمعیت مواجه شدند قرار گرفت، البته به تمام شعب ابلاغ شد که در صورت تراکم جمعیت با هماهنگی بین رؤسا و ناظرین شعب رای‌گیری دستی نیز انجام شود تا مردم در صف منتظر نمانند.

معتمدیان در مورد تمدید ساعت رای‌گیری بیان کرد: تا ساعت ۱۲ که رای‌گیری در شعبات قطعی است و در صورت ضرورت و حضور مردم در شعب با هماهنگی که با وزارت کشور صورت می‌گیرد زمان اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد قابلیت تمدید خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سه انتخابات به صورت همزمان در حال برگزاری است تدابیر ویژه‌ای در سطح استان اندیشیده شده است و برای اولین بار صندوق‌ها به بیش از ۱۰۰۰ صندوق در سطح استان رسیده است، در همین راستا همچنین ۱۰۵ هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری بهتر این انتخابات در نظر گرفته و انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص نظارت بر تخلفات گفت: هیات نظارتی استانداری برای بیش از 5000 نفر بازرس، سر بازرس و بازرس ویژه حکم صادر کرده است و این گروه به نظارت در سراسر استان مشغول هستند و هرگونه تخلف انتخاباتی مستندسازی شده و برخورد جدی انجام خواهد شد.

انتهای پیام