صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، از تعدادی خادمیار رضوی که حامی طرح اکرام ایتام و محسنین بودند، تقدیر شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در دهه کرامت و همزمان با فرارسیدن ولادت باسعادت، حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) از تعدادی خادمیار حامی ایتام و محسنین گلستان تقدیر شد.

بابایی افزود: با همکاری کانون خادمیاران رضوی در استان گلستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا‌کنون  بیش از ۱۵۴۵ خادمیار در پویش ایران مهربان ثبت نام و به عنوان حامی طرح اکرام، سرپرستی ایتام ومحسنین گلستانی را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه اجر معنوی حامیان بسیار والا و نزد خداوند متعال محفوظ است، گفت: در دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، طی مراسمی معنوی و باحضور تعدادی از خادمیاران حامی ایتام و محسنین در اداره کل کمیته امداد استان، به رسم وظیفه با اهداء لوح سپاس وهدایایی از آنان تقدیر شد.

مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: تاکنون  بیش از ۳۱ هزار نیکوکاردر استان گلستان بعنوان حامی طرح اکرام،  از حدود ۱۲هزار فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.

انتهای پیام