صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
با موضوع زندگی سالم؛

معاون آموزش و پرورش مازندران، گفت: از میان یکهزار و 239 اثر ارسال شده به دبیرخانه، ۱۳۲ اثر برگزیده از استان مازندران به دبیرخانه کشوری جشنواره نوجوان سالم، ارسال شد.

محمد شعبانی، معاون آموزش و پرورش مازندران با اعلام پایان مرحله استانی دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، گفت: یکهزار و ۲۳۹ اثر از شهرستان‌ها و مناطق استان به دبیرخانه استانی رسید که از این میان پس از داوری آثار، ۱۳۲ اثر به عنوان آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش خلاقیت‌های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه و ابتکارات جامعه محور برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و تعمیق و تقویت باور‌های دینی را از موضوعات جشنواره دهم، بیان کرد.

شعبانی تصریح کرد: جشنواره نوجوان سالم هر ساله جهت گسترش نهضت فرهنگی در میان دانش‌آموزان، همکاران و والدین در محور‌های نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن گرافی، مقاله، خلاقیت و ابتکارات مدرسه‌ای، ایده‎‌پردازی، اقدام پژوهی و ... برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به قالب آثار در بخش‌های مختلف، گفت: قالب آثار در بخش ابتکارات مدرسه‌ای، الگو‌ها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس، طرح درس و راهنمای تدریس در کلاس، فیلم مستند تدریس پیشگیری در کلاس بود.

شعبانی ادامه داد: برنامه عمل سالانه مدیر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، طرح یا پروژه نوآورانه مدرسه برای آموزش و فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری و پروژه‌ها و ملاحظات موردی برای توانمندسازی از دیگر قالب‌های آثار در بخش پژوهش‌های ابتکاری بود.

شعبانی تصریح کرد: تدوین نیمرخ چالش‌ها و فرصت‌های مدرسه، تدوین نیمرخ راه‎کار‌ها و ایده‌ها، طراحی پروژه کوچک، حمایت جویی پروژه کوچک و اجرا و مستند‌سازی پروژه کوچک نیز قالب‌های بخش ابتکارات جامعه محور را تشکیل می‌داد.

وی ادامه داد: اختتامیه جشنواره که دبیرخانه کشوری آن در شهرستان‌های استان تهران واقع است در مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و امیدواریم با ۱۳۲ اثری که از مازندران به این دبیرخانه ارسال شده، شاهد کسب نتایج خوبی باشیم.

انتهای پیام