صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۹۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز از برگزاری آزمون رشته‌های حفظ از بخش آوایی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان البرزی در ۲۸ تیرماه خبر داد.

سمیه دهقان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی سی‌و‌ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه البرز در اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره قرآنی در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، نوآفرینی قرآنی، پژوهش قرآنی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و به‌دلیل استقبال دانشجویان و درخواست شرکت‌کنندگان تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال ادامه داشت.

دهقان از برگزاری سی‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان البرزی در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در ۲۸ تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: آزمون رشته معارفی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز همزمان با آزمون رشته حفظ برگزار می‌شود.

وی گفت: در این راستا دانشجویان البرزی شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و ۵ جزء از رشته‌های بخش آوایی سی‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت خود را برای شرکت در این رقابت قرآنی آماده کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سؤالات خود می‌توانند با شماره‌ ۰۲۱۲۲۴۸۵۰۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام