صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۹۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
معاون شهردار خبر داد:

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: شهرداری امکان توانمندسازی و آموزش‌های مهارتی رایگان و بازار عرضه محصولات برای زنان سرپرست خانواده و خود سرپرست را فراهم کرده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، امروز، سوم تیرماه در حاشیه ورکشاپ کارآفرینی صنایع دستی گفت: شهرداری تبریز امکان توانمندسازی و آموزش های مهارتی رایگان و بازار عرضه محصولات برای زنان سرپرست خانواده و خود سرپرست را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: ما در حوزه فرهنگ در قبال اقشار آسیب پذیر دو وظیفه عمده داریم و در این راستا از ظرفیت‌هایی که در حوزه فرهنگی شهرداری داریم به این موضوع ورود پیدا کرده‌ایم.

حمیدی، با بیان اینکه وظیفه اول توانمندسازی و آموزش در خصوص موضوعات مهارتی اعم از صنایع دستی و هنری است، ادامه داد: ما در همه‌ مراکز فرهنگی، خانه‌های سلامت، فرهنگسراها و پارک‌های بانوان آموزش مهارت‌های لازم را انجام می‌دهیم و حتی در ایام کرونا نیز این آموزش‌ها بصورت مجازی انجام شد تا خود این افراد بتوانند تولید کننده باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اضافه کرد: دومین وظیفه ما این است که برای اقشار آسیب پذیری که می‌توانند در خانه خود محصولی تولید کنند، بازار عرضه فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌های فصلی و پارک بانوی مهر در خیابان رسالت ۲۱ مغازه داریم که در اختیار بانوان کارآفرین قرار گرفته است و شرط واگذاری نیز این است که هر کدام باید از زنان سرپرست خانواده و خود سرپرست حمایت کنند تا محصولات آنها را در این مغازه ها عرضه کنند.

حمیدی گفت: از شهروندان عزیز می‌خواهیم به همراه خانواده‌های محترم از این پارک بازدید کنند چرا که خرید از آنها در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده است و ما تلاش می‌کنیم تا با برگزاری جشن‌های مختلف در دهه امامت و ولایت افراد بشتری برای تماشای برنامه های فرهنگی به پارک بانوی مهر مراجعه کنند تا از این طریق ظرفیت‌ها و محصولات بانون را در این پارک معرفی کنیم.

انتهای پیام