صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۱۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را یکی از راهکارهای مؤثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه دانست و اظهار کرد: در این راستا طرح «نشاط معنوی» در آستان مقدس امامزادگان در قالب برنامه‌های ترکیبی با دو شیوه حضوری و مجازی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی، استفاده از ابزارهای روز و روش‌های جذاب و نو همچون ظرفیت فضای مجازی، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان و مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان از اهداف اصلی اجرای این طرح است. 

وی زمان اجرای طرح را از 10 تیرماه لغایت 14 مرداد دانست و گفت: مراکز افق امامزادگان در زمان تعیین شده آماده ثبت نام علاقمندان در سنین 8 تا 18 سال جهت شرکت در کلاس تابستانی هستند.

زارع‌زاده از اجرای طرح نشاط معنوی به دو صورت حضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: در شیوه حضوری، کلاس‌ها در داخل بقعه و با حضور اساتید و مربیان مجرب در رشته‌های معارفی، مهارت‌های زندگی، فنی و هنری برگزار و در شیوه مجازی با عضوگیری دانش آموزان در کانال‌های مختلف امامزادگان در فضای مجازی و استفاده از کانال شمیم افق (شبکه مجازی یاوران مراکز افق) همراه با مسابقات مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام