صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۱۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
استاندار قم بیان کرد:

استاندار قم از رعایت ۹8 درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری آزمون کنکور ۱۴۰۰ در این استان خبر داد و گفت: در بعضی از موارد به‌صورت ۱۰۰ درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده است؛ د رواقع شاهد یک وضعیت بسیار مطلوب و رضایت‌بخشی در محل‌های آزمون بودیم و از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری آزمون کنکور قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، ۱۲ تیرماه در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه کل کشور در وضعیت هشدار جهت پیشگیری از آغاز موج پنجم کرونا قرار دارد، بیان کرد: بسیاری از بخش‌های مختلف کشور در حال نزدیک شدن به موج پنجم کرونا هستند و این زنگ خطری برای کل کشور است تا از شروع این موج و  روند صعودی بیماری جلوگیری شود.

وی از رعایت ۹۵ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در محل‌های برگزاری آزمون کنکور ۱۴۰۰ در قم خبر داد و افزود: در بعضی از موارد به‌صورت ۱۰۰ درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده است؛ در واقع شاهد یک وضعیت بسیار مطلوب و رضایت‌بخشی در محل‌های آزمون بودیم و از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری آزمون کنکور قدردانی می‌کنیم.

استاندار قم بر تشدید نظارت‌های بهداشتی در آستانه سفرهای تابستانی تأکید کرد و ادامه داد: استان قم از نظر وضعیت کرونایی در محدوده نارنجی قرار دارد اما با توجه به زائرپذیر بودن استان و تجمعات فراوانی که در قم در مناسبت‌های مختلف شکل می‌گیرد، احتمال تغییر وضعیت نارنجی به قرمز وجود دارد.

سرمست ضمن ابراز نگرانی از قرمز شدن وضعیت قم در آینده در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: با افزایش نظارت‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم تا در شرایط قرمز کرونایی قرار نگیریم و در همه استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند اصل بر ممنوعیت مسافرت به آن شهرهاست.

انتهای پیام