صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۳۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد از آغاز دوره «تربیت مروج قرآن کریم» با حضور اساتید، مبلغان و طلاب به صورت مجازی و به مدت یک هفته در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمدکاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از آغاز دوره «تربیت مروج قرآن کریم» در این استان خبر داد و اظهار کرد: 65 نفر از اساتید، مبلغان و طلاب به صورت مجازی از مباحث آموزشی این دوره بهره‌مند خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با روش‌های بیان تفسیر قرآن کریم برشمرد و افزود: در این دوره قرآن‌پژوهان با قالب‌های بیان تفسیر، روش‌های دسته‌بندی آیات، روش برداشت از قرآن، سبک زندگی قرآنی و…در طول یک هفته آشنا می‌شوند.

میرجلیلی؛ بهره‌مندی از اساتید برجسته، اعطای گواهینامه پایان دوره، اهدای جوائز به نفرات برتر، استفاده و بکارگیری فارغ‌التحصیلان موفق دوره به عنوان مربی در برنامه‌های ترویجی قرآن و حدیث و معرفی به نهادها را از مزایای این دوره اعلام کرد.  

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد تصریح کرد: این دوره آموزشی با هماهنگی مدیریت قرآن و حدیث قم و به همت دارالقرآن شهید دانش معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد به مدت یک هفته در حال برگزاریست.

انتهای پیام