صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مشکلات فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش بررسی شد.

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مشکلات فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مطرح و بررسی شد.

احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران ارزش‌های انقلاب هستند و باید تکریم شوند؛ بیان کرد: مشکلات فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش پیگیری و رسیدگی می‌شود. فرزندان و خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و حرمت آنها باید حفظ شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به حضور مردم در یادواره‌های شهدا و اعتقاداتی که مردم به شهیدان دارند، تصریح کرد: این مهم ارزش و مقام والای شهدا را می‌رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: شهیدان تنها برای خانواده خود نبودند، بلکه سرمایه‌های کل جامعه بشریت هستند و تکریم خانواده آنها رسالت اصلی همه‌ی مردم و مسئولان است.

اسکندری‌نسب به تغییر رسته اکثر فرزندان شهدا که متقاضی بودند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روند ثبت نام فرزندان شهدا در استان به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به تقاضای جابجایی تعدادی از فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان گفت: روند انتقالی فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش استان در حال انجام است و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد انتقال فرزندان شهدا در اولویت برنامه نقل و انتقالات آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام