صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۴۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش ۱۷ هزار و ۴۴۵ دانش آموز در اجرای طرح ملی دادرس در بستر شبکه شاد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ _ ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار فلاح از آموزش 17هزار و 445 دانش‌آموز در اجرای طرح ملی دادرس در بستر شبکه شاد در سال تحصیلی 1400 ـ 1399 خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 1400 -1399 نزدیک به 400 مدرسه طرح دادرس را اجرا کرده‌اند، افزود: آموزش دانش‌آموزان در حوزه امدادونجات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با جدیت دنبال می‌شود.

فلاح بیانن کرد: طرح ملی دادرس در مدارس مجری در سراسر استان با کیفیت یکسان از نظر محتواهای آموزشی و مربی اجرا شده است که خوشبختانه استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان از اجرای این طرح شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه اثربخشی طرح ملی دادرس در استان کرمان با همکاری و تعامل اداره کل آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر استان کرمان محقق شده است، تصریح کرد: امدادرسانی دانش‌آموزان در مواجه با حوادث در نقاط مختلف استان نتیجه این تعامل و اثربخشی طرح دادرس است.

اسکندری‌نسب نیز در این دیدار ضمن استقبال و قدردانی از فعالیت‌های آموزشی و مانورهای امدادی جمعیت هلال احمر در مدارس استان افزود: کسب مهارت‌های امدادی باعث ایجاد شور، نشاط و انگیزه در دانش‌آموزان می‌شود.

وی اظهار کرد: زمانی که دانش آموزان در مانورهای آموزشی ملبس به کاور هلال احمر می‌شوند با تمام علاقه و انگیزه می‌کوشند تا در امدادرسانی به هم نوعانشان کمک کنند.

اسکندری‌نسب با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر و سازمان آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به نتیجه مثبت طرح ملی دادرس هرچه مهارت دانش آموزان در حوزه امدادونجات ارتقا یابد، جامعه آماده‌ای در برابر حوادث خواهیم داشت.

وی بیان کرد: هر زمان کانون مدرسه مورد توجه قرار گیرد شادابی و نشاط دانش‌آموزان باعث ایجاد جامعه زنده و پویا خواهد شد.

گفتنی است، در حاشیه این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان لوح تقدیر اهدایی از سوی رئیس سازمان جوانان به مدیرکل آموزش و پرورش تقدیم کرد.

انتهای پیام