وی در ادامه به تلاشهای رسانهای صورت گرفته در ماههای اخیر، برای حفظ ارتباط مردم با حرم مطهر رضوی، با وجود محدودیتهای کرونایی، اشاره و عنوان کرد: در این دوره، یکی از ویژگیهای بارز حوزه رسانه، فراهم آوردن شرایط برقراری ارتباط عاشقان و دلدادگان اهلبیت(ع)، با مضجع نورانی ثامن الحجج(ع) بود که در همین راستا، روزانه ۵ ساعت برنامه از شبکههای مختلف با همکاری معاونت برون مرزی روی آنتن رفت.
خیرجو همچنین به فعالیتهای رسانهای آستان قدس رضوی، در دو سال اخیر اشاره و کرد و گفت: پخش زنده ۲۲۷ هزار دقیقه برنامه از شبکههای مختلف رسانه ملی، تولید بیش از ۱۳۰۰ برنامه افزون بر ۴000 دقیقه، برقراری ارتباط با حدود ۳۰ شبکه تلویزیونی و ماهوارهای عربی، انگلیسی، اردو، آذری زبان،۳۵۰ میلیون بازدیدکننده از محتواهای صفحات مجازی آستان قدس رضوی و... از جمله این فعالیتها و دستاوردها بوده است.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: طی یک سال اخیر، علاوه بر افتتاح استودیوهای صحن انقلاب، اقداماتی دیگر نیز در حوزه زیرساختهای مورد نیاز صورت گرفت، تا بستر ارائه خدمت رسانهای به همه دلدادگان حضرت رضا(ع) در نقاط مختلف ایران و جهان گسترش یابد.
انتهای پیام