صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۶۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

معاون امور فرهنگی بنیاد غدیر استان همدان از برگزاری مسابقه جشن خانگی در این استان خبر داد.

حمیدرضا نامور، معاون امور فرهنگی بنیاد غدیر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، به بیان برنامه‌های این بنیاد به‌مناسبت عید غدیر پرداخت و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با تزئین خانه و پخت کیک با تزیین جمله‌ای در رابطه با عید غدیر روی کاغذ در این مسابقه شرکت کنند و عکس و کلیپ تهیه کرده و به آی دی
@Sedna314 ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا هشتم مردادماه اعلام شده است، افزود: به ۲۰ منتخب جایزه 50 هزار تومانی اهدا خواهد شد، همچنین مسابقه کلیپ اجرایی کودک و نوجوان با موضوعات خطبه غدیر و معارف علوی برگزار می‌شود، شعرخوانی کودکان دکلمه و فرازخوانی خطبه غدیر و روایات علوی نوجوانان نیز انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: شرکت‌کنندگان باید هنگام ضبط فیلم گوشی خود را به صورت افقی بگیرند و مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی و سن و شهر خود را در آخر کلیپ ذکر کنند.

نامور به دیگر شرایط شرکت در این مسابقه‌ اشاره کرد و گفت: کلیپ‌های ارسالی باید بدون میکس و برنامه‌های فتوشاپ باشد همچنین حداکثر زمان کلیپ نیز یک دقیقه باید باشد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا 8 مرداد فرصت دارند کلیپ خود را به آی دی
@Sedna314 ارسال کنند، افزود: به ۶۵ اثر برگزیده هر کدام مبلغ صد هزار تومان هدیه اهدا خواهد شد.

معاون امور فرهنگی بنیاد غدیر استان همدان اظهار کرد: نمایشگاه غدیر تا ظهور نیز از سوی پایگاه شهید دستغیب در پارک ارم شهرک فرهنگیان در دهه ولایت با عرضه محصولات فرهنگی در حال برگزاری است.

نامور از برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان در روز چهارشنبه، ششم مردادماه خبر داد و گفت: این همایش از ساعت 17:30 از امامزاده یحیی آغاز و با حرکت به سمت آرامگاه به میدان امام خمینی(ره) ختم خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه در نهایت با سخنرانی حجت‌الاسلام شعبانی، امام‌جمعه همدان و مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام