صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۶۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، در سفری یک‌روزه به استان خوزستان با نماینده ولی فقیه، مسئولان حوزه علمیه استان و مدیران مدارس علمیه خواهران استان دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، روز گذشته 5 مرداد، در سفری یک‌روزه به استان خوزستان با نماینده ولی فقیه، مسئولان حوزه علمیه استان و مدیران مدارس علمیه خواهران استان  دیدار کرد.

وی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به بیان گزارشی از وضعیت طلاب و حوزه‌های علمیه خواهران در سطح کشور ارائه کرد و به بیان رویکردهای این مجموعه در سال تحصیلی جدید پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نیز به جایگاه استان خوزستان در زمینه جذب طلاب اشاره و به اهمیت آموزش محتواهای روز تأکید کرد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، در دیدار با آیت‌الله جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران خوزستان یکی از حوزه‌های علمیه موفق کشور بوده است‏‌، گفت: ما برای این حوزه چشم‌انداز بزرگی داریم که ان‌شاءالله به آن اهداف دست خواهیم یافت.

آیت‌الله موسوی جزایری، نیز در دیدار بر تلخیص و کاربردی‌تر شدن کتب درسی طلاب تأکید و از تلاش‌های حجت‌الاسلام رجب‌پور، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قدردانی کرد.

گفتنی است، مدیر حوزه علمیه خواهران با مدیران مدارس علمیه خواهران استان نیز دیدار کرد. در این دیدار وضعیت علمی و فرهنگی استان و اهمیت تأسیس مدارس علمیه خواهران در برخی مناطق شهرستان اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام